Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Συνέδριο: Ανακαλυπτική Μάθηση στην Εκπαιδευτική Πράξη, Scientix στην Καλαμάτα

Ένωση Ελλήνων Φυσικών
ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
 ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
5o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ
  “ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ”
Στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών πρωτοβουλιών 
 
SCIENTIX: Η ευρωπαϊκή πύλη για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
&
INSPIRING SCIENCE: Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Σενάρια για τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών 
                                           
                       
KΑΛΑΜΑΤΑ  6-7 ΜΑΡΤΙΟΥ  2015
 
ΧΩΡΟΣ  ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ REX 
 
 
Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών  σε συνεργασία με το ΙΤΥΕ «Διόφαντος» , την Ελληνογερμανική Αγωγή  και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνιας   πραγματοποιεί Συνέδριο με θέμα «ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΠΡΑΞΗ».
Σκοπός του Συνεδρίου είναι να δοθεί η ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να παρουσιάσουν καινοτόμα εκπαιδευτικά σενάρια και εκπαιδευτικές δραστηριότητες που υλοποιούν στα σχολεία τους και βασίζονται στη χρήση νέων τεχνολογικών εφαρμογών (εικονικά εργαστήρια, προσομοιώσεις, διαδραστικές εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, εφαρμογές ρομποτικής). Οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να βασίζονται στις αρχές της ανακαλυπτικής μάθησης και να έχουν εφαρμοστεί για τουλάχιστον μία σχολική χρονιά σε πραγματικό σχολικό περιβάλλον. Η παρουσίαση σχετικών αποτελεσμάτων (ποιοτικών η ποσοτικών) του αντίκτυπου που είχαν οι δραστηριότητες αυτές στην εκπαιδευτική πράξη είναι εξαιρετικά σημαντική παράμετρος για την επιλογή των εργασιών που θα παρουσιαστούν. Το συνέδριο υποστηρίζεται από τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες SCIENTIX (www.scientix.eu) και INSPIRING SCIENCE (www.inspiring-science-education.net).   
 
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 
 
1.Η Ανακαλυπτική μάθηση και τα σχολικά projects.
2. H Aνακαλυπτική μάθηση στο σχολικό εργαστήριο.
3.Η Ανακαλυπτική μάθηση και οι νέες Τεχνολογίες.
4. Ρομποτική και Ανακαλυπτική μάθηση.
5.Προγραμματισμός και Ανακαλυπτική μάθηση.
6.Σύνδεση σχολείου-Μουσείου και Κέντρων διάδοσης της επιστήμης.
7. Σύνδεση σχολείου με την επιστημονική έρευνα .
8. Η Ανακαλυπτική μάθηση και το εκπαιδευτικό παιχνίδι.
 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  6 ΜΑΡΤΙΟΥ  2015

17:30 - 18:00       Χαιρετισμοί
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Φιλντίσης Παναγιώτης, Ασημακόπουλος Φώτιος

18:00-18:30  Σιτές Ιωάννης , Φυσικός (Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04 Λακωνίας – Αρκαδίας)
Θέμα: «Ο ρόλος του δασκάλου στην εποχή των ΤΠΕ»


18:30-19:00   Κατσιγιάννης Γιώργος, Χημικός Δρ. Ε.Μ.Π., Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04
Θέμα: «Ο Περιοδικός Πίνακας μέσα από το μοντέλο της  διερευνητικής διδασκαλίας  (Inquiry Based Teaching)»
19:00-19:30  Σπάλα Γεωργία ,  Σχολική Σύμβουλος Πληροφορικής
Θέμα:  «Προσομοίωση pH Scale του Phet/Colorado ως μέρος σεναρίου Χημείας Γ' Γυμνασίου  Οξέα - βάσεις (Δείκτες- pH-εξουδετέρωση)»

19:30-20:00 Κυριακός Δημήτριος, Καθηγητής Πληροφορικής, Διευθυντής ΙΕΚ                 
 Θέμα: «Η συμβολή των νέων τεχνολογιών στην ανακαλυπτική μάθηση »

20:00 Λήξη 1ης Ημέρας




ΣΑΒΒΑΤΟ  7  ΜΑΡΤΙΟΥ   2015

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ: Φιλντίσης Παναγιώτης, Χαραλαμπιδόπουλος Αλέξης

10:00-10:30 Δρ. Αθανασάκης Αρτέμης, ΜCs. MRd,Med
Θέμα: «Μέθοδος Project εναντίον παθητικού σχολικού συστήματος: Μια σύγκρουση χρήσιμη, επωφελής και δημιουργική »


10:30 -11:00 Παπαδόπουλος Γεώργιος, Ελληνογερμανική Αγωγή
Θέμα: «Δημιουργώντας ψηφιακές κοινότητες  μάθησης με το Open Discovery Space»


11:00 -11:30 Σαραντή Ανθή, Καθηγήτρια Β/θμίας Εκπαίδευσης
 Θέμα: «Το πείραμα του Ερατοσθένη στη σχολική τάξη»  

11:30-12:00 Χιωτέλης Ιωάννης, Καθηγητής Β\θμιας Εκπαίδευσης
Θέμα: «Νυχτερινός ουρανός :Με τα μάτια των αρχαίων και των αστρονόμων»        

12:00-12:30 Τρίπλη Κωνσταντίνα ,Καθηγήτρια Β/θμίας Εκπαίδευσης
Θέμα: «Μουσεία και εκπαίδευση για μια πολύπλευρη μουσειακή εκπαιδευτική πολιτική »           

12:30 ΛΗΞΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου